V?eobecné obchodné
podmienky
I. Úvodné ustanovenia
1.1 Tieto VOP upravujú v?etky vz?ahy súvisiace s uzatvorením podnájomnej zmluvy na dia?ku, ktorej predmetom je podnájom skladových priestorov a poskytovanie slu?ieb spojených s podnájmom v nebytových priestoroch skladového objektu ePort, na adrese Ivanská cesta 26, Bratislava.
1.2 ?Spolo?nos?ou? sa rozumie spolo?nos? WAPAS, s. r. o., so sídlom Konventná 6, Bratislava – mestská ?as? Staré Mesto 811 03, I?O: 47 370 998, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, vlo?ka ?.: 91552/B
1.3 ?Zmluva? znamená zmluvu uzatvorenú na dia?ku prostredníctvom rezerva?ného rozhrania MEWS, ktorej predmetom je prenechanie Skladového boxu do jeho u?ívania Zákazníka pre u?c?ely skladovania hnute?ných vecí, a to spôsobom a za podmienok uvedených v Zmluve a týchto VOP.
1.4 ?Klientom? sa rozumie akáko?vek fyzická osoba (ktorá dov??ila vek 18 rokov) alebo akáko?vek právnická osoba, ktorá so Spolo?nos?ou uzatvorila Zmluvu, resp. vyu?íva rezerva?né webové rozhranie portálu www.storageport.sk za ú?elom uzatvorenia Zmluvy.
1.5 ?Zmluvnými stranami? sa rozumejú Klient a Spolo?nos? v prípade ak uzatvorili Zmluvu.
1.6 ?Nájomným? sa rozumie pe?a?ná odplata, ktorú bude Klient plati? Spolo?nosti v zmysle dojednanej Zmluvy.
1.7 ?StoragePort? sa rozumie nebytové priestory ? skladový objekt ePort v ktorom sú umiestnené Skladové boxy, nachádzajúci sa na adrese Ivanská cesta 26, Bratislava.
1.8 ?Rezerváciou? sa rozumie proces uzatvorenia Zmluvy prostredníctvom webového sídla Spolo?nosti a rezerva?ného webového rozhrania MEWS prístupného prostredníctvom webového sídla Spolo?nosti a prevádzkovaného spolo?nos?ou MEWS Systems BV, Company ID: NL 856548327B01, so sídlom Kleine – Gartmanplantsoen 21,1017RP, Amsterdam, Holandské krá?ovstvo.
1.9 ?Skladovým boxom / Skladovacím boxom / Boxom? sa rozumie vymedzená ?as? nebytového priestoru (skladu / skladového objektu) nachádzajúceho sa na adrese Ivanská cesta 26, Bratislava, ktorá je ozna?ená názvom ?Skladový box? a je ohrani?ená plechovou stenou a vstupnými 2x uzamykate?nými dverami a konkrétnym ?íselným ozna?ením.
1.10 ?Prevádzkovým poriadok? sa rozumie prevádzkový poriadok objektu ePort, na adrese Ivanská cesta 26, Bratislava.
1.11 ?MEWS? sa rozumie platobné rozhranie, prevádzkované spolo?nos?ou MEWS Systems BV, Company ID: NL 856548327B01, so sídlom Kleine – Gartmanplantsoen 21,1017RP, Amsterdam, Holandské krá?ovstvo, ktoré bude primárnym spôsobom vykonávania platobných operácií medzi Klientom a Spolo?nos?ou, pokia? nie je v týchto VOP alebo v Zmluve uvedené inak.
1.12 ?MEWS BV? sa rozumie spolo?nos? MEWS Systems BV, Company ID: NL 856548327B01, so sídlom Kleine – Gartmanplantsoen 21,1017RP, Amsterdam, Holandské krá?ovstvo.
1.13 Predmetom Zmluvy je podnájom konkrétneho Skladovacieho boxu s ?íselným ozna?ení uvedeným v potvrdení Rezervácie, ktorú zákazník obdr?í po úspe?nom uzatvorení Zmluvy na dia?ku a dokon?ení Rezervácie.
1.14 Spolo?nos? je oprávnená da? ostatnú ?as? nebytového priestoru ?alej do podnájmu na základe zmluvy o nájme nebytového priestoru s vlastníkom objektu ePort na ulici Ivanská cesta 26 v Bratislave.
1.15 Spolo?nos? je viazaná ponukou na podnájom Skladového boxu prostredníctvom webovej stránky www.storageport.sk a prostredníctvom rezerva?ného rozhrania MEWS po dobu jej zverejnenia.
II. REZERVÁCIA
2.1 Zákazník je oprávnený si prezrie? aktuálnu ponuku a vybra? v danom ?ase Spolo?nos?ou ponúkané Skladovacie boxy.
2.2 Kliknutím na tla?idlo REZERVOVA? pod vybraným skladovacím boxom, alebo kliknutím na tla?idlo REZERVÁCIE na hornej li?te bude Zákazník presmerovaný na rezerva?né rozhranie. Rezerva?ný systém pre Spolo?nos? prevádzkuje spolo?nos? MEWS BV.
2.3 Zákazník je oprávnený si vybra? druh podnájmu, a to:
- na dobu ur?itú (FIX RATE) ? pri ktorej si Zákazník ur?í de? za?atia a skon?enia nájmu, pri?om v?ak minimálna d??ka trvania je 14 kalendárnych dní
- na dobu neur?itú (FLEXI RATE) ? pri ktorej si Zákazník ur?í de? za?atia trvania podnájmu a predpokladaný dátum skon?enia podnájmu
Bli??ia ?pecifikácia d??ky nájomného vz?ahu je uvedená v ?lánku III. týchto VOP.
2.4 Zákazník si vyberie z ponuky zobrazených skladovaných boxov, ktoré sú v ur?enom ?ase k dispozícii. Výber potvrdí kliknutím na ?ZOBRAZI? SADZBY?.
2.5 Zobrazovaná cena predstavuje cenu nájmu za jeden kalendárny de? bez DPH a v prípade ak si Zákazník zvolil nájom na dobu ur?itú aj celkovú cenu za Zákazníkom vybrané obdobie (d??ku) nájmu. Opätovný výber Skladového boxu za ponúkanú cenu potvrdí Zákazník kliknutím na ?REZERVOVA?? a ?DOKON?I? REZERVÁCIU?.
2.6 Na?sledne Za?kazni?k v zabezpe?enom rozhraní rezerva?ného systému vyplni? svoje identifikac?ne? a fakturac?ne? u?daje a po?adované údaje potrebné k uskuto?neniu úhrady nájomného za zvolené faktura?né obdobie prostredníctvom platobnej brány / platobného rozhrania MEWS. Bli??ia ?pecifikácia (spôsobu) úhrady platby je uvedená v ?lánku IX. týchto VOP.
2.7 Pred odoslani?m po?iadavky na uzatvorenie Zmluvy sa Za?kazni?kovi zobrazi? zhrnutie, ktore? bude obsahova? informa?cie o Skladovacom boxe, objednaných doplnkových tovaroch a slu?bách, fakturac?nom období, a fakturac?ne? u?daje Za?kazni?ka. V tejto c?asti Za?kazni?k za?roven? odklikne tlac?idla? ?Su?hlasi?m s obchodnými podmienkami Mews? a ?Obchodné podmienky StoragePort? a ?Zásady ochrany osobných údajov spolo?nosti Mews?, c?i?m potvrdi? znenie ty?chto VOP a su?hlas so spôsobom platby a platobnými podmienkami ?pecifikovanými v ?lánku IX. týchto VOP a svoju vo?l?u byt? nimi viazany?, ako aj skutoc?nost?, z?e sa Za?kazni?k obozna?mil s informa?ciami o podmienkach spracu?vania osobny?ch u?dajov Spoloc?nost?ou. Objedna?vka / po?iadavka Za?kazni?ka je zaslana? Spoloc?nosti okamihom kliknutia na tlac?idlo ?ZA?VA?ZNE OBJEDNAT? S POVINNOST?OU PLATBY?.
2.8 Dokon?enie Rezervácie (rezerva?ného procesu) bude Zákazníkovi potvrdené doru?ením potvrdzovacieho e-mailu, doru?eného na Zákazníkom zadanú e-mailovú adresu. K uzavretiu Zmluvy, a teda ku vzniku konkre?tnych pra?v a povinnosti? Zmluvny?ch stra?n vo vzt?ahu k pri?slus?ne?mu objednane?mu Skladovaciemu boxu, docha?dza okamihom doru?enia potvrdzovacieho e-mailu ? oznámenia o akceptácii zadanej objednávky zaslaného Spolo?nos?ou na Zákazníkom uvedenú e-mailovú adresu a dokon?ením procesu Check-in, na ktorý bude Zákaznik v potvrdzovacom e-maile vyzvaný a ktorý je povinný dokon?i?.
III. Flexibilný a fixný podnájom
3.1 Zákazník má mo?nos? uzatvori? Zmluvu na dobu ur?itú alebo na dobu neur?itú. Zmluva na dobu ur?itú musí by? uzatvorená v trvaní minimálne 14 kalendárnych dní a maximálne v trvaní 730 kalendárnych dní.
3.2 Zákazník v priebehu Rezervácie zadá dátum za?iatku podnájmu a dátum jeho skon?enia v prípade Zmluvy uzatvorenej na dobu ur?itú. Zákazník zadá dátum za?iatku podnájmu v prípade Zmluvy uzatvorenej na dobu neur?itú a predpokladaný dátum skon?enia podnájmu.
3.3 V ?ase 24hod pred ka?dým plánovaným skon?ením doby nájmu (Zmluvy) na dobu ur?itú obdr?í Zákazník informa?ný e-mail s upozornením na blí?iace skon?enie dohodnutej doby nájmu s výzvou na vypratanie a odovzdanie Skladového boxu a uskuto?nenie procesu Check-OUT v zmysle ?lánku VII. týchto VOP.
3.4 Zákazník, ktorý má záujem pokra?ova? v podnájme Skladovacieho boxu je oprávnený za ú?elom pokra?ovania podnájmu dohodnutého na dobu ur?itú a pred??enia platnosti Zmluvy uskuto?ni? jeden z nasledujúcich krokov:
- Zákazník po?iada Spolo?nos? prostredníctvom samostatného e-mailu (správy) o pred??enie dohodnutej doby podnájmu (pred??enie Zmluvy) Skladového boxu o po?adovaný po?et dní a Spolo?nos? uskuto?ní predl?enie doby podnájmu a potvrdí túto skuto?nos? Zákazníkovi prostredníctvom potvrdzujúceho emailu a uskuto?ní opakovanú platbu vo vý?ke odplaty za podnájom Skladového boxu za po?adované obdobie, resp. v prípade ak bude Zákazník právnickou osobou, ktorá si zvolí v platobných podmienkach úhradu Nájomného na základe faktúry (faktúr), Spolo?nos? bude Nájomné fakturova? Zákazníkovi uvedeným spôsobom (jednorazovou faktúrou alebo jednotlivými mesa?nými faktúrami). Zákazník v takom prípade súhlasí, aby Spolo?nos? na základe jeho písomnej ?iadosti uskuto?nila pred??enie doby nájmu o ?as ozna?ený Zákazníkom v písomnej ?iadosti. Zákazník súhlasí s uskuto?nením opakovanej platby vo vý?ke odplaty za podnájom Skladového boxu pod?a cenníka platného ku d?u predl?enia nájmu
- Zákazník uskuto?ní opakovanú rezerváciu Skladového boxu v súlade s ustanovením týchto VOP o Rezervácii (?lánok II. týchto VOP)
- Zákazník, ktorý ku d?u skon?enia podnájmu (Zmluvy) na dobu ur?itú neodovzdá vyprataný Skladový box a neuskuto?ní proces Check-OUT v zmysle ?lánku VII. týchto VOP súhlasí, ?e podnájom (Zmluva) sa automaticky predl?uje opakovane na dobu ur?itú o dobu pôvodne dojednaného podnájmu (v?dy o jeden kalendárny mesiac) ? ?Opakovaná doba podnájmu?, resp. v prípade ak bude Zákazník právnickou osobou, ktorá si zvolila v platobných podmienkach úhradu Nájomného na základe faktúry (faktúr), Spolo?nos? bude Nájomné fakturova? Zákazníkovi spôsobom zvoleným Zákazníkom pri uzavretí Zmluvy (jednorazovou faktúrou alebo jednotlivými mesa?nými faktúrami) a za cenu ur?enú aktuálnym cenníkom platným ku d?u predl?enia nájmu.
Zákazník v takom prípade súhlasí s uskuto?nením opakovanej platby vo vý?ke odplaty za podnájom Skladového boxu za opakovanú dobu podnájmu (Zmluva na dobu ur?itú).
3.5 Zákazník, ktorý uzatvoril Zmluvy na dobu neur?itú (FLEXI RATE) je oprávnený kedyko?vek po uplynutí prvých 14 dní trvania podnájmu po?iada? o ukon?enie nájmu s 2-tý?d?ovou výpovednou lehotou. O za?iatku plynutia výpovednej lehoty a dátume sko?enia podnájmu bude Zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu. V ostatnom platia ustanovenia o uzatvorení Zmluvy na dobu ur?itú.
3.6 Zákazník, ktorý uzatvorí Zmluvu na dobu ur?itú s dobou trvania nájmu od 3 mesiacov do 12 mesiacov (resp. do 365 dní) má nárok na poskytnutie z?avy z nájmu vo vý?ke pod?a aktuálneho cenníka Spolo?nosti.
3.7 Po zadaní zvolenej doby podnájmu v rezerva?nom systéme v procese Rezervácie sa Zákazníkovi zobrazia ponuky zoh?ad?ujúce poskytnuté cenové zvýhodnenie za príslu?né zvolené obdobie doby podnájmu.
IV. Objednanie doplnkového tovaru
4.1 Zákazník je oprávnený v priebehu procesu Rezervácie zahrnú? do objednávky (po?iadavky na uzatvorenie Zmluvy) zaslanej Spolo?nosti aj doplnkový tovar, pod?a aktuálnej ponuky doplnkového tovaru zobrazeného na webstránke Spolo?nosti www.storageport.sk. Pod pojmom doplnkový tovar sa rozumie najmä, nie v?ak výlu?ne napr. baliaci materiál, zámky, regály, krabice a iný obdobný tovar.
4.2 Doplnkový materiál je pova?ovaný za doplnkovú slu?bu poskytovanú Spolo?nos?ou ako príslu?enstvo k nájmu Skladovacieho boxu. Ceny za takýto doplnkový tovar budú uvedené v ponuke na webstránke www.storageport.sk a zárove? aj v cenníku Spolo?nosti.
4.3 V prípade vo?by doplnkového tovaru zo strany Zákazníka v procese Rezervácie, sa cena za Zákazníkom zvolené mno?stvo a druh doplnkového tovaru pripo?íta k príslu?nej prvej platbe, ktorú uskuto?ní Zákazník vo?i Spolo?nosti.
4.4 Spolo?nos? sa zaväzuje odovzda? Zákazníkovi doplnkový tovar v de? Check-IN / prevzatia Skladového boxu. Na potencionálne vady doplnkového tovaru a mo?nos? uplat?ovania nárokov z nich Zákazníkom, sa primerane vz?ahujú ustanovenia zákona ?. 40/1964 Zb. Ob?iansky zákonník v znení neskor?ích predpisov a ostatných relevantných právnych predpisov platných na území SR.
V. Zánik Zmluvy výpove?ou
5.1 Podnájomný vz?ah zalo?ený Zmluvou mô?e inak zaniknú?:
- písomnou dohodou Zmluvných strán,
- písomnou výpove?ou ktorejko?vek Zmluvnej strany.
5.2 Spolo?nos? je oprávnená vypoveda? zmluvu v zmysle ust. § 9 ods. 2 zákona ?. 116/1990 Zb. o nájme a podnájme nebytových priestorov v znení neskor?ích predpisov, s 2 tý?d?ovou výpovednou lehotou, ktorá za?ína plynú? prvým d?om od doru?enia výpovede Podnájomcovi, v ktorom bola Zmluva Spolo?nos?ou Vypovedaná, a to z nasledujúcich dôvodov:
- Zákazník (nájomca) u?íva Skladovací box napriek písomnému upozorneniu opakovane v rozpore so Zmluvou (napr. Zákazník u?íva Skladový box na iný ú?el ako je ur?ený v Zmluve, poru?uje Prevádzkový poriadok, Bratislava napriek upozorneniu Spolo?nosti, prenechá Skladové boxy do podnájmu tretej osobe),
- Spolo?nos? nebude schopná uskuto?ni? opakovanú platbu v zmysle ?lánku VIII. týchto VOP prostredníctvom platobnej brány z dôvodu na strane Zákazníka,
- Zákazník napriek zaslanej upomienky je v ome?kaní s úhradou nájomného o viac ako 30dní,
- Zákazník napriek písomnému upozorneniu opakovane poru?uje po?iarno-bezpe?nostné predpisy a iné v?eobecne záväzné platné predpisy vz?ahujúce sa k nájmu Skladovacieho boxu,
- Zákazník alebo osoby, ktoré so Zákazníkom u?ívajú Skladovací box napriek písomnému upozorneniu opakovane záva?ným spôsobom poru?ujú k?ud, poriadok a bezpe?nos? v objekte ePort, na adrese Ivanská cesta 26, Bratislava,
- Zákazník nedoplní (nedoplatí) v stanovenej lehote (7) siedmych dní kauciu na pôvodnú alebo upravenú sumu v zmysle bodu 10.3. ?lánku X. týchto VOP.
Týmto zárove? nie je dotknuté právo Spolo?nosti vypoveda? Zmluvu na základe ostatných výpovedných dôvodov uvedených v ust. § 9 ods. 2 zákona ?. 116/1990 Zb. o nájme a podnájme nebytových priestorov v znení neskor?ích predpisov.
5.3 Nájomca je oprávnený Zmluvu vypoveda? s 2 tý?d?ovou výpovednou lehotou, ktorá za?ína plynú? od prvého d?a od doru?enia oznámenia, v ktorom bola Zmluva Zákazníkom vypovedaná, ak sú naplnené dôvody na výpove? pod?a § 9 ods. 3 zákona ?. 116/1990 Zb. o nájme a podnájme nebytových priestorov v znení neskor?ích predpisov.
VI. Odstúpenie od Zmluvy Zákazníkom, ktorý je spotrebite?om
6.1 Za?kazni?k, ktory? je spotrebitel?om, je opra?vneny? odstu?pit? od Zmluvy bez udania do?vodu do s?trna?stich (14) kalendárnych dni? odo dn?a uzavretia Zmluvy. Toto pra?vo mo?z?e vyuz?it? výlu?ne len Za?kazni?k, ktorý je spotrebite?om v zmysle zákona ?. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebite?a pri predaji tovaru alebo poskytovaní slu?ieb na základe zmluvy uzavretej na dia?ku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskor?ích predpisov.
6.2 Za?kazni?k mo?z?e uplatnit? pra?vo na odstu?penie od Zmluvy bez udania do?vodu v pi?somnej podobe na adresu Spoloc?nosti (napr. e-mailom alebo listom doru?eným na adresu Spolo?nosti), pri?padne odoslani?m vyplnene?ho formula?ra na to ur?eného z webovej stránky Spolo?nosti (www.storageport.sk). Lehota na odstu?penie od Zmluvy bez udania do?vodu je zachovana?, ak Za?kazni?k zas?le ozna?menie o odstu?peni? od Zmluvy pred ty?m, ako uplynie lehota na odstu?penie od Zmluvy. Odstu?penie od Zmluvy bez udania do?vodu musi? obsahovat? informa?cie poz?adovane? vo formula?ri odstu?penia od Zmluvy, najma? identifika?ciu Za?kazni?ka. Spoloc?nost? v lehote s?trna?stich (14) kalenda?rnych dni? odo dn?a doruc?enia ozna?menia o odstu?peni? Zmluvy vra?ti Za?kazni?kovi vs?etky ni?m prijate? platby po odpoc?i?tani? Na?jomne?ho za dobu trvania Zmluvy, t.j. do dn?a doruc?enia ozna?menia o odstu?peni? od Zmluvy. Spoloc?nost? vra?ti platbu rovnaky?m spo?sobom, ako Za?kazni?k pouz?il pri svojej platbe, pri?padne iny?m vhodny?m spo?sobom (napr. bankovy?m prevodom).
VII. CHECK-IN/PREVZATIE SKLADOVÉHO BOXU
7.1 Najneskôr 24 hodín pred d?om za?iatku nájomného vz?ahu obdr?í Zákazník email s in?trukciami k prevzatiu Skladového boxu s výzvou k uskuto?neniu procesu Check-In prostredníctvom webového rozhrania.
7.2 Najneskôr ku d?u plánované Check-IN/prevzatia Skladového boxu obdr?í Zákazník 6-miestny PIN prostredníctvom SMS na Zákazníkom zadané telefonné ?íslo.
7.3 Za?kazni?k je opra?vneny? uz?i?vat? Box pre u?c?ely skladovania nepretrz?ite poc?as celej doby trvania Zmluvy po?as prevádzkových hodín Spolo?nosti a to od 6:00 hod. do 22:00 hod. a to spôsobom a za podmienok uvedeny?ch v ty?chto VOP, v Prevádzkovom poriadku a v Zmluve.
7.4 Pri?stup do Skladovacieho boxu je chra?neny? elektronicky?m zabezpec?ovaci?m syste?mom nains?talovany?m na za?mku vstupny?ch dveri? nehnutel?nosti (objektu ePort na adrese Ivanská cesta 26, Bratislava), v ktorej sa Skladový box nacha?dza, ako aj za?mkom na vstupny?ch dvera?ch samotne?ho Skladového boxu. V prípade podnájmu ?peciálneho druhu Skladového boxu ? tzv. Smart box, bude zabezpe?enie pozostáva? z elektronického zámku nachádzajúceho sa na vstupných dverách Smart boxu (?peciálneho druhu Skladového boxu).
7.5 Kaz?dému Zákazníkovi bude na základe Zmluvy pridelene? jedinec?ne? c?i?slo a jedinec?ny? pri?stupovy? 6-miestny ko?d, ktorý slú?i na vstup do priestorov objektu ePort v ktorých sa Skladovací box nachádza. Vstup do Boxu je teda umoz?neny? po zadani? pri?stupove?ho 6-miestneho ko?du a následne pou?itím ?ipu (v prípade Skladového boxu opatreného elektronickým zámkom ? Smart box) alebo pou?itím klú?a od zámku (Skladový box). K?ú? na otvorenie zámku Skladového boxu alebo ?ip na otvorenie elektronického zámku na Smart boxe obdr?í Zákazník pri prvej náv?teve v ním prenajatom Skladovacom boxe.
7.6 Po ukonc?eni? Na?jmu docha?dza k automatickej zmene jedinec?ny?ch pri?stupovy?ch ko?dov, v do?sledku c?oho sa Za?kazni?kovi znemoz?ni? vstup do nehnutel?nosti ? objektu ePort (Ivanská cesta 26, Bratislava), v ktorej sa Box nacha?dza, ako aj k samotne?mu Boxu.
7.7 Za?kazni?k je povinny? chra?nit? jedinec?ne? pri?stupove? ko?dy pred ich spri?stupneni?m treti?m osoba?m a po uzavreti? Boxu vz?dy overit?, c?i dos?lo k riadnemu uzamknutiu Boxu, ako aj samotnej nehnutel?nosti (objekt ePort), v ktorej sa Box nacha?dza. V pri?pade, ak do?jde k strate ktore?hokol?vek z jedinec?ny?ch pri?stupovy?ch ko?dov alebo k jeho spri?stupneniu neopra?vnenej osobe, Za?kazni?k je povinny? do dvadsat?s?tyri (24) hodi?n od tejto skutoc?nosti informovat? Spoloc?nost? a po?iada? o deaktiváciu prístupového kódu a vygenerovanie nového.
7.8 Zákazník zodpovedá za ?kody sposobené zneu?itím prideleného PIN kódu neoprávnenými osobami.
VIII. ÚHRADA NÁJOMNÉHO
8.1 Za?kazni?k je povinny? platit? Na?jomne? za uz?i?vanie Boxu vo vý?ke uvedenej v po?iadavke (objednávke) Zákazníka odoslanej Spolo?nosti a spôsobom, ktorý si Zákazník zvolil v procese Rezervácie.
8.2 V prípade ak sa jedná o podnájom (Zmluvu) na dobu ur?itú, Zákazník hradí celkovú vý?ku Nájomného na celé obdobie podnájmu vopred a v prípade ak sa jedná o podnájom (Zmluvu) na dobu neur?itú, Zákazník hradí Nájomné v mesa?ných splátkach.
8.3 Pri uzatvorení zmluvy na dobu neur?itú uhradí Zákazník nájomné za prvých 30 dní, po uplynutí prvých 30 dní uhradí Zákazník nájomné za ostávajúce dni daného mesiaci a za nasledujúci kalendárny mesiac, v ?al?om období trvania nájmu uhrádza Zákazník nájomné za kalendárny mesiac.
8.4 Na?jomne? sa uhra?dza prostredni?ctvom platobnej bra?ny MEWS, ak sa Zmluvné strany nedohodli inak. Nájomné je splatné najneskôr k 1. d?u príslu?ného mesiaca, za ktorý sa uhrádza.
8.5 V prípade ak sa bude jedna? o podnájom (Zmluvu) na dobu neur?itú Zákazník potvrdí súhlas s osobitnými podmienkami platobnej brány MEWS, na základe ?oho Za?kazni?k vy?slovne su?hlasi?, z?e v?etky úhrady Na?jomne?ho sa budu? realizovat? cez platobnu? bra?nu MEWS formou automaticke?ho mesa?ného strha?vania platieb z platobnej karty (tzv. opakovane? platby), a to po zadaní údajov príslu?nej platobnej karty Zákazníka v platobnej bráne MEWS v su?lade s podmienkami opakovany?ch platieb a podmienkami platobnej bra?ny MEWS a v súlade s týmito VOP a podmienkami Platieb MEWS. Pri podnájme (Zmluve) na dobu neur?itú je Zákazník zárove? povinný uhradi? pri odoslaní po?iadavky (objednávky) Spolo?nosti platbu predstavujúcu Nájomné za 1-mesiac vopred, a to spôsobom pod?a predo?lej vety tohto bodu VOP.
8.6 V prípade ak sa bude jedna? o podnájom (Zmluvu) na dobu ur?itú Zákazník potvrdí súhlas s osobitnými podmienkami platobnej brány MEWS, na základe ?oho Za?kazni?k vy?slovne su?hlasi?, z?e úhrada Na?jomne?ho sa zrealizuje cez platobnu? bra?nu MEWS formou jednorázovej platby z platobnej karty, a to po zadaní údajov príslu?nej platobnej karty Zákazníka v platobnej bráne MEWS v su?lade s podmienkami opakovany?ch platieb a podmienkami platobnej bra?ny MEWS a v súlade s týmito VOP a podmienkami Platieb MEWS.
8.7 Zákazník, ktorý je právnickou osobou, disponuje mo?nos?ou výberu spôsobu platby (úhrad) Nájomného na základe osobitne vystavenej faktúry / vystavovaných faktúr Spolo?nos?ou, ktoré Spolo?nos? elektronicky doru?í na e-mailovú adresu takéhoto Zákazníka. Zákazník, ktorý je právnickou osobou je preto v prípade vo?by uvedeného spôsobu platby povinný uhrádza? pravidelné mesa?né faktúry v lehote splatnosti a na ú?et Spolo?nosti, ktoré budú uvedené na doru?ených faktúrach. V prípade ak sa bude jedna? o podnájom (Zmluvu) na dobu neur?itú, zaväzuje sa Zákazník, ktorý je právnickou osobou, uhradi? Spolo?nosti platbu predstavujúcu Nájomné za 1-mesiac vopred, a to na základe zálohovej faktúry, ktorú vystaví a na e-mail Zákazníka doru?í Spolo?nos?. Ustanovenia bodu 8.3. platia obdobde.
8.8 Za?kazni?k nie je opra?vneny? zadrz?at? úhradu splatného záväzku vo?i Spoloc?nosti z do?vodu prebiehaju?cej reklama?cie alebo na?rokov na na?hradu s?kody.
8.9 Za?kazni?k ma? pra?vo na zl?avu z Na?jomne?ho vtedy, ak Box nemohol uz?i?vat? pre u?c?ely skladovania preto, z?e Spoloc?nost? si neplni? svoje povinnosti zo Zmluvy a Skladový box nebol sposobilý na dohodnuté u?ívanie. Pra?vo na zl?avu z Na?jomne?ho je Za?kazni?k povinny? uplatnit? bez zbytoc?ne?ho odkladu, najnesko?r do 5 dni? odo dn?a vzniku nemoz?nosti uz?i?vania Boxu pre u?c?ely skladovania.
8.10 V pri?pade, ak do?jde k ukonc?eniu Na?jmu pred uplynuti?m pri?slus?nej doby nájmu (d?alej len ?predc?asne? ukonc?enie?), Za?kazni?k stra?ca na?rok na zl?avu a Spoloc?nost? je opra?vnena? Za?kazni?kovi u?c?tovat? bez?ne? Na?jomne? pod?a be?ného cenníka bez z?avy za cele? Fakturac?ne? obdobie pod?a Zmluvy.
8.11 V prípade ome?kania s úhradou nájomného o viac ako 15 dní napriek zaslanej upomienky je Spolo?nos? oprávnená obmedzi? Zákazníkovi slu?by v rozsahu bezklú?ového prístupu do objektu ePort (formou pozastavenia platnosti PIN kodu). Toto obmedzenie slu?ieb nemá vplyv na právo u?ívania Skladového boxu a Zákazníkovi nevzniká právo na z?avu z nájomného.
IX. USTANOVENIE O DEPOZITE
9.1 Zákazník ? právnická osoba, ktorá sa so Spolo?nos?ou dohodla na uskuto?novaní úhrady odplaty za u?ívanie Skladového boxu formou prevodu na základe vystavenej faktúry, sa zaväzuje na zabezpe?enie v?etkých nárokov Spolo?nosti z tejto zmluvy zlo?i? najneskôr ku d?u Check-IN na bankový ú?et prenajímate?a sumu vo vý?ke Nájomného za jeden kalendárny mesiac plus ako vratnú zabezpe?ovaciu kauciu (depozit).
9.2 Prostriedky kaucie je Spolo?nos? oprávnená pou?i? výlu?ne na úhradu platieb Nájomného a/alebo prevádzkových nákladov ?i iných finan?ných záväzkov, vyplývajúcich pre Zákazníka z tejto zmluvy, s ktorým je Zákazník v ome?kaní po dobu dlh?iu ako 14 dní v tomto poradí: príslu?enstvo poh?adávky, prevádzkové náklady, Nájomné.
9.3 Ak sa kaucia po?as trvania nájmu z akéhoko?vek dôvodu z ?asti alebo celkom spotrebuje, alebo ak dôjde k úprave nájomného alebo zálohových platieb na úhradu prevádzkových nákladov, prenajímate? na túto skuto?nos? upozorní nájomcu e-mailom. Zákazník, ktorý je právnickou osobou je povinný do 7 dní od doru?enia e-mailu Spolo?nosti doplni? kauciu na pôvodnú alebo upravenú sumu pod?a bodu 10.1 tohto ?lánku VOP. Po márnom uplynutí uvedenej lehoty, je Spolo?nos? oprávnená Zmluvu vypoveda?.
9.4 Kauciu Spolo?nos? vráti Zákazníkovi po skon?ení Zmluvy a úhrade v?etkých prípadných nedoplatkov (v?etkých finan?ných záväzkov vo?i Spolo?nosti ) zo strany Zákazníka.
X. ODOVZDANIE/CHECK ? OUT
10.1 V de? ukon?enia Zmluvy je Zákazník povinný vyprata? Skladový box a odovzda? ho Spolo?nosti v stave v akom ho prevzal, s prihliadnutím na obvyklé opotrebovanie. V prípade, ?e tak neurobí a nedôjde k opätovnému pred??eniu Zmluvy postupom pod?a bodu 3.5 ?lánku III. týchto VOP z dôvodu nemo?nosti uskuto?nenia opakovanej platby, Zákazník súhlasí s vyprataním a premiestnením vyprataného vybavenia a dokumentácie (zo Skladovacieho boxu) do náhradných skladových priestorov na náklady Zákazníka.
10.2 O vyprataní vecí nachádzajúcich sa v Skladovacom boxe bude za prítomnosti notára spísaná zápisnica obsahujúca zoznam vecí nachádzajúcich sa v Skladovom boxe a miesto (adresu) náhradných skladových priestorov, do ktorých boli tieto veci po vyprataní umiestnené. Náklady vo vý?ke skuto?ne vynalo?ených nákladov spojených s vyprataním a skladovaním vecí Zákazníka uhradí Zákazník na základe faktúry vystavenej Spolo?nos?ou resp. tre?ou osobou (vlastníkom skladových priestorov, do ktorých boli veci Zákazníka po vyprataní umiestnené) v lehote jej splatnosti. Pokia? si Zákazník neprevezme predmetné veci do dvoch mesiacov odo d?a ich vypratania, Zákazník týmto ude?uje súhlas na predaj týchto vecí Spolo?nos?ou priamym predajom. Pokia? má Zákazník vo?i Spolo?nosti akýko?vek záväzok z predo?le uzatvorenej Zmluvy, je Spolo?nos? oprávnená sa uspokoji? z vý?a?ku z predaných vecí a zostatok bezodkladne zasla? Zákazníkovi na jeho bankový ú?et.
10.3 V prípade nadmerného opotrebenia, po?kodenia alebo znehodnotenia Skladovacieho boxu Zákazníkom, je Zákazník povinný uhradi? v?etky náklady nutné na uvedenie priestorov do pôvodného stavu. V prípade ak bude Zákazník právnickou osobou, Spolo?nos? je oprávnená na úhradu týchto nákladov pou?i? kauciu v zmysle ?lánku X. týchto VOP, pri?om ak vý?ka takýchto nákladov bude presahova? zlo?enú kauciu, Zákazník je povinný uhradi? prevy?ujúcu sumu nákladov.
10.4 Po vyprataní Skladového boxu uskuto?ní Zákazník dokon?enie procesu Check-OUT prostredníctvom webového rozhrania Spolo?nosti a pracovník Spolo?nosti mu potvrdí riadne a v?asné prevzatie Skladového boxu o ?om dostane Zákazník potvrdenie do svojho e-mailu.
XI. PREVÁDZKOVÉ PODMIENKY
11.1 Za?kazni?k je povinny? vyuz?i?vat? Box v su?lade so vs?eobecny?mi za?va?zny?mi pra?vnymi predpismi, Prevádzkovým poriadkom a týmito VOP.
11.2 Za?kazni?k je povinny? udrz?iavat? Box v riadnom stave, uz?i?vat? Box len na dohodnute? u?c?ely a zabezpe?i?, aby nedos?lo k pos?kodeniu alebo ine?mu znehodnoteniu Boxu ?i priestorov objektu ePort a odstra?nit? vs?etky s?kody, ktore? spo?sobil Za?kazni?k a/alebo ktore? boli spo?sobene? osobami, ktory?m Za?kazni?k umoz?nil vstup do Boxu.
11.3 Za?kazni?k je opra?vneny? uz?i?vat? Box iba a vy?luc?ne na u?c?el skladovania ? u?schovy hnutel?ny?ch veci?. Za?kazni?kovi sa predovs?etky?m vy?slovne zakazuje uz?i?vat? Box na u?c?ely zriadenia preva?dzky, akéhoko?vek druhu by?vania alebo ine?ho obdobne?ho uz?i?vania, a to aj v pri?pade, ak su?visi? so skladovani?m ? u?schovou hnutel?ny?ch veci?.
Spoloc?nost? nenesie z?iadnu zodpovednost? za veci uskladnene? v Boxe, najma? nezodpoveda? za odcudzenie veci? alebo vznik akejkol?vek s?kody Zákazníkovi. Zákazník je oprávnený si poisti? vznik ?kod na svojom majetku prostredníctvom vlastného poistenia. Spolo?nos? má v tejto súvislosti uzatvorené poistenie zodpovednosti za ?kody spôsobené prevádzkovou ?innos?ou a poveternostnými vplyvmi. V prípade vzniku ?kody na majetku Zákazníka je Zákazník povinný preukáza? hodnotu ?kody na svojom majetku spôsobom po?adovaným pois?ov?ou.
11.4 Za?kazni?k nesmie vyuz?i?vat? Box na skladovanie veci? a/alebo la?tok, ktory?ch drz?ba a/alebo uskladnenie je zaka?zane? vs?eobecne za?va?zny?mi pra?vnymi predpismi platnými na území SR alebo v rozpore s nimi, najma? ktore? mo?z?u spo?sobit? ujmu alebo s?kodu na zdravi?, z?ivote, majetku alebo z?ivotnom prostredi?. Za?kazni?k nesmie bez pri?slus?ne?ho povolenia, su?hlasu alebo ine?ho opra?vnenia uloz?it? v Boxe veci a/alebo la?tky na drz?bu a/alebo uskladnenie ktory?ch sa vyz?aduje take?to povolenie, su?hlas alebo ine? opra?vnenie. Za?kazni?k je povinny? na tu?to skutoc?nost? Spoloc?nost? vopred upozornit?.
11.5 Za?kazni?k berie na vedomie, z?e maxima?lne pozemne? zat?az?enie Skladového boxu na 2.NP objektu ePort je 500 kg/m2.
11.6 Za?kazni?k nesmie prenechat? Box alebo jeho c?ast? do podna?jmu alebo uz?i?vania tretej osobe bez predcha?dzaju?ceho pi?somne?ho su?hlasu Spoloc?nosti. V pri?pade dania su?hlasu Spoloc?nosti, je Za?kazni?k povinny? dodrz?iavat? pokyny dane? Spoloc?nost?ou ty?kaju?ce sa take?hoto podna?jomne?ho alebo uz?i?vacieho pra?va.
11.7 Za?kazni?k je opra?vneny? umoz?nit? vstup do Boxu a/alebo priestorov, v ktory?ch sa Box nacha?dza iba osoba?m, za ktory?ch prebera? zodpovednost? v plnom rozsahu a ktory?ch konanie a/alebo opomenutie konania sa povaz?uje sa konanie a/alebo opomenutie konania Za?kazni?ka.
11.8 Zákazník uzatvorením Zmluvy potvrdzuje, ?e sa oboznámil so znením Prevádzkového poriadku, ktorý je dostupné na webstránke Spolo?nosti (www.storageport.sk).
11.9 Za?kazni?k nesmie rus?it? iny?ch na?jomcov, podna?jomni?kov alebo vlastni?kov pri vy?kone ich pra?v a opra?vneny?ch za?ujmov. Za?kazni?k najma? nesmie pri uz?i?vani? Boxu pouz?i?vat? materia?ly, postupy a zariadenia pos?kodzuju?ce prostredie alebo obt?az?ovat? tretie osoby hlukom, prachom, popolc?ekom, dymom, plynmi, parami, pachmi, pevny?mi a tekuty?mi odpadmi, svetlom, tieneni?m, vibra?ciami alebo d?als?i?mi emisiami presahuju?cimi pri?pustne? hodnoty podl?a noriem platny?ch na u?zemi? Slovenskej republiky.
11.10 Za?kazni?k je povinny? bezodkladne oznamovat? ake?kol?vek skutoc?nosti, ktore? mo?z?u spo?sobit? s?kodu, ujmu alebo iny?m spo?sobom mat? za?sadny? vplyv na uz?i?vanie Boxu a plnenie Zmluvy, ako aj kaz?du? udalost? ohrozuju?cu bezpec?nost? oso?b, majetku a z?ivotne?ho prostredia v Boxe.
11.11 Za?kazni?k sa zava?zuje udrz?iavat? poriadok a c?istotu v Boxe, ako aj na vonkajs?i?ch priestoroch Boxu, priestoroch pril?ahly?ch k Boxu a spoloc?ny?ch priestoroch objektu ePort, v ktorom sa Box nacha?dza.
11.12 Za?kazni?k sa zava?zuje, z?e odpady, ktore? vzniknu? jeho c?innost?ou, bude likvidovat? na vlastne? na?klady v zmysle platny?ch pra?vnych predpisov.
11.13 Za?kazni?k nesmie v Boxe pouz?i?vat? vykurovacie zariadenia ani napa?jat? na elektricku? ins?tala?ciu take? zariadenia, ktore? nezodpovedaju? pri?slus?ny?m s?ta?tnym technicky?m norma?m a poz?iarno-bezpec?nostny?m predpisom, ani ake?kol?vek ine? vykurovacie zariadenia, ktore? nie su? pevne zabudovane? uz? pri uzavreti? Zmluvy.
11.14 Za?kazni?k nesmie v Boxe vykona?vat? z?iadne stavebne? u?pravy priestorov, ake?kol?vek zmeny, c?i inak technicky a/alebo stavebne zasahovat? do priestoru Boxu.
11.15 Za?kazni?k je povinny? pi?somne bez zbytoc?ne?ho odkladu ozna?mit? Spoloc?nosti potrebu opra?v Boxu, ktore? ma? urobit? a ich vykonanie umoz?nit? a umoz?nit? i vykonanie iny?ch nevyhnutny?ch opra?v. Opravy vykona?va iba a vy?luc?ne Spoloc?nost?, pokial? nie je medzi Zmluvny?mi stranami dohodnute? inak. V pri?pade, ak sa Zmluvne? strany dohodnutu?, z?e opravy vykona? Za?kazni?k, Zmluvne? strany za?roven? dojednaju? vy?s?ku na?kladov, ktore? Spoloc?nost? Za?kazni?kovi nahradi?, v opac?nom pri?pade nema? Za?kazni?k pra?vo opravu vykonat?.
11.16 Za?kazni?k je povinny? umoz?nit? Spoloc?nosti vstup do Skladového boxu, a to za u?c?elom jeho kontroly, pri?padne obhliadky a/alebo z do?vodu pri?pravy na pri?padne? u?pravy, u?drz?bu c?i opravy, ktore? sa maju? v Boxe vykonat?. Spoloc?nost? je opra?vnena? vstu?pit? do Skladového boxu len za u?c?asti Za?kazni?ka alebo ni?m poverenej osoby po?as be?ných pracovných hodín Spolo?nosti a len za podmienky, ?e oznámila a po?iadala Zákazníka o sprístupnenie Skladového boxu 48 hodín vopred.
11.17 Zmluvné strany sa dohodli, z?e v pri?pade pla?novany?ch alebo predpokladany?ch u?prav, u?drz?by a opra?v Boxu je Za?kazni?k povinny? zna?s?at? obmedzenie v uz?i?vani? Boxu bez na?roku na zl?avu z Na?jomne?ho alebo iných na?rokov Zákazníka, ak obmedzenie netrva? dlhs?ie ako 15 dní a nedochádza k obmedzeniu prístupu do Skladového boxu.
11.18 Za?kazni?k nesmie bez pi?somne?ho su?hlasu Spoloc?nosti umiestnit? na vonkajs?i?ch priestoroch Boxu, v spole?ných priestoroch objektu ePort ?iadne hnute?né veci, odpad, reklamnu? tabul?u, logo, c?i ine? vy?vesky a oznac?enia.
11.19 Za?kazni?k berie na vedomie, z?e Box, vonkajs?ie priestory Boxu, spoloc?ne? priestory objektu ePot, v ktorom sa Box nacha?dza, mo?z?u byt? monitorovane? kamerovy?m syste?mom a/alebo zabezpec?ene? bezpec?nostny?m a zabezpec?ovaci?m signa?lnym zariadeni?m.
11.20 V pri?pade, ak by bola Spoloc?nost? povinna? v su?vislosti so Zmluvou plnit? za Za?kazni?ka akéko?vek pe?a?né plnenia (napr. sankcie, pokuty, na?hrada s?kody a ine?) povinnos? uhradi? ktoré by vznikla Spolo?nosti konaním Zákazníka, Za?kazni?k sa zava?zuje zna?s?at? v plnom rozsahu vs?etky za neho uhradene? plnenia a bezodkladne ich uhradit? Spoloc?nosti v plnom rozsahu, a to najnesko?r do troch (3) kalenda?rnych dni? odo dn?a doru?enia osobitnej pi?somnej vy?zvy Spoloc?nosti Zákazníkovi spolu s predloz?eni?m do?vodu takejto u?hrady.
11.21 Povinnosti podl?a tohto c?la?nku VOP sa vzt?ahuju? primerane aj na vonkajs?ie priestory Boxu, priestory pril?ahle? k Boxu a spoloc?ne? priestory nehnutel?nosti, v ktorej sa Box nacha?dza (objekt ePort).
XII. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
12.1 Spolo?nos? spracováva osobné údaje len v nevyhnutnej miere a nevyhnutnom rozsahu k naplneniu ú?elu spracovania za podmienok upravených týmito VOP a vyhlásením o ochranné osobných údajov dostupných na webovej stránke www.storageport.sk a v súlade so znením zákona ?. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskor?ích predpisov, nariadenia GDPR – Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo d?a 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o vo?nom pohybe týchto údajov a o zru?ení smernice 95/46/ES (v?eobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a ostatných relevantných právnych predpisov. Prevádzkovate?om osobných údajov v rozsahu podmienok tohto ?lánku je Spolo?nos?, preto?e Spolo?nos? ur?uje ú?el a prostriedky spracúvania osobných údajov. Spolo?nos? sa zaväzuje informova? Zákazníka o akýchko?vek zmenách týkajúcich sa spracúvania osobných údajov prostredníctvom webových stránok www.storageport.sk.
12.2 Spolo?nos? spracováva osobné údaje Zákazníkov, ktorými sú konkrétne meno, priezvisko, dátum narodenia, ?íslo dokladu toto?nosti a adresa bydliska, telefónne ?íslo, e-mailová adresa, ?íslo karty, platobná história a údaje o kontaktoch s u?ívate?om pre ú?ely stanovené vo vyhlásení o ochrane osobných údajov dostupnom na internetovej stránke www.storageport.sk. Spolo?nos? je oprávnená naklada? s osobnými údajmi Zákazníka len v prípadoch umo?nených právnymi predpismi, menovito za týmito ú?elmi:
- uzavretia a plnenia Zmluvy, jej zmeny alebo ukon?enia,
- riadna evidencia Zákazníkov,
- príjem a evidencia platieb a evidencia poh?adávok,
- vybavovanie akýchko?vek podaní Zákazníkov,
- dodr?anie právnej povinnosti spracovate?a,
- ochrany práv a právom chránených záujmov spracovate?a alebo tretích osôb.
12.3 Zákazník pri tom berie na vedomie, ?e poskytnutie osobných údajov je dobrovo?né. Bez oh?adu na uvedené Zákazník berie zárove? na vedomie, ?e neposkytnutím osobných údajov v rozsahu vy?adovanom pri registrácii nie je mo?né Zmluvu uzavrie?.
12.4 Osobné údaje Spolo?nos? spracúva po dobu ú?innosti Zmluvy, ako i po jej skon?ení, po dobu trvania preml?acích lehôt alebo do úplného vysporiadania práv a povinností z predmetného zmluvného vz?ahu, ak právne predpisy nestanovia inak alebo v prípade splnenia zákonných podmienok pre uplat?ovanie práv alebo splnenia iných povinností ulo?ených zákonom na uplatnenie práv.
12.5 Spolo?nos? je na základe súhlasu Zákazníka, ktorý ude?uje pri uzavretí Zmluvy, oprávnená spracúva? v nevyhnutnom rozsahu osobné údaje uvedené v bode 12.2 tohto ?lánku VOP na ú?ely marketingu, predov?etkým propagácie a ponúkanie slu?ieb Spolo?nosti, ?írenia ?al?ích obchodných oznámení, vykonávanie prieskumov spokojnosti a na zvy?ovanie kvality slu?ieb. Za týmto ú?elom mô?e Spolo?nos? vyu?íva? aj tzv. cookies (malé súbory, ktoré sa ukladajú v po?íta?i Zákazníka) pri náv?teve webových stránok Spolo?nosti. Zákazník má právo takýto súhlas kedyko?vek odvola?.
12.6 Spolo?nos? sa zaväzuje, ?e zabezpe?í nále?ité opatrenia na ochranu identifika?ných a iných osobných údajov, ako aj informácií o Zákazníkovi v súlade s platnými právnymi predpismi.
12.7 Zákazník berie na vedomie, ?e Spolo?nos? je oprávnená poskytova? informácie a údaje spracúvané pri poskytovaní slu?ieb na základe uzatvorenej Zmluvy so Zákazníkom v nevyhnutnom rozsahu:
- tretím osobám, ktoré Spolo?nos? poverila vymáhaním poh?adávok alebo uplatnením iných oprávnených práv Spolo?nosti vo?i Zákazníkovi, a to za ú?elom uplatnenia poh?adávok a iných práv Spolo?nosti, vrátane prípadu postúpenia poh?adávok Spolo?nosti na tretiu osobu, a to i po ukon?ení zmluvného vz?ahu so Zákazníkom,
- súdom a iným orgánom verejnej správy, pokia? je to potrebné na uplatnenie práv Spolo?nosti vo?i Zákazníkovi alebo splnenia zákonnej povinnosti Spolo?nosti.
12.8 Zákazník má právo prístupu k osobným údajom, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie, právo na obmedzenie spracovania, právo na presnos? údajov a právo namieta?. S otázkami ?i pripomienkami v tejto súvislosti sa mô?e Zákazník obráti? na kontakty uvedené vo vyhlásení o ochrane osobných údajov na stránke www.storageport.sk.
XIII. ZÁVERE?NÉ USTANOVENIA
13.1 Tieto VOP platia v celom rozsahu práv a povinností zmluvných strán, pokia? nebolo medzi zmluvnými stranami písomne dohodnuté inak.
13.2 Vz?ahy, ktoré nie sú upravené týmito VOP, sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom ?. 40/1964 Zb. Ob?iansky zákonník v znení neskor?ích predpisov, zákonom ?. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebite?a v znení neskor?ích predpisov, zákonom ?. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebite?a pri predaji tovaru alebo poskytovaní slu?ieb na základe zmluvy uzavretej na dia?ku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskor?ích predpisov a zákonom ?. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskor?ích predpisov.
13.3 Zmluvné strany sa dohodli, ?e prípadné spory, ktoré vzniknú v súvislosti so Zmluvou budú prednostne rie?i? mimosúdnou cestou, a to vzájomnou dohodou; v opa?nom prípade bude takýto spor medzi Zmluvnými stranami rie?i? príslu?ný súd v zmysle zákona ?. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v znení neskor?ích predpisov.
13.4 Zmeny, doplnky a zru?enie VOP ? platnos? a ú?innos? d?om ich písomného potvrdenia zo strany Spolo?nosti. Za potvrdenie sa pova?uje zverejnenie upravenej verzie VOP na webových stránkach www.storageport.sk. Spolo?nos? je oprávnená jednostranne upravi?, doplni? ?i zru?i? VOP a túto zmenu oznámi? existujúcim Zákazníkom formou emailu alebo odkazom na web www.storageport.sk. V opa?nom prípade platia pre Zákazníka VOP platné v ?ase uzatvorenia Zmluvy.
13.5 V prípade nesúhlasu je Zákazník oprávnený svoj nesúhlas vyjadri? písomne na e-mailovú adresu: info@storageport.sk.
Platná od 01.02.2022
+421 903 401 122
info@storageport.sk
Ivanská cesta 26,
Bratislava
Provide us with your e-mail and you will be
the first to know when Storage Port opens.
If you are interested in news from the Storage Port,
leave us an e-mail